Poprzez Cluelabing chcemy edukować i oferować badania, na które mogą sobie pozwolić nawet mniejsze, rodzime firmy. Naszym celem jest, aby polskie firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw również mogły wspomagać się pogłębionymi i rzetelnymi informacjami podczas podejmowania strategicznych decyzji.
Dzięki badaniom przedsiębiorcy mogą znacznie polepszyć swoją pozycję wśród konkurencji, poznać swoje słabe i mocne strony, poznać zapotrzebowanie rynku i jego nisze, perspektywy i trendy w branży.
Zebranie potrzebnych informacji, zanim podejmie się kluczową dla firmy decyzję, to mniejsze ryzyko popełnienia kosztownych błędów.
Zamierzasz podjąć decyzję. Kupić maszyny do robienia sałatek czy nie? Zrezygnować z produkcji sera? Jaki jest potencjał dla mojej nowej usługi? Dlaczego sprzedaż butów sportowych zaczęła spadać?
Chcąc uzyskać odpowiedzi, musisz dobrze zadać pytanie. Pytanie do agencji „Jakie będzie zapotrzebowanie na mój nowy produkt?” nie wystarczy, aby zaprojektować badanie i uzyskać interesujące Cię odpowiedzi.
Zwracając się do agencji, musisz w taki sposób sformułować zapytanie, aby jednoznacznie można było zrozumieć, czego dokładnie dotyczy badanie i czego potrzebujesz oraz jakie decyzje masz podjąć w oparciu o wyniki. Ponadto musisz poinformować, kto jest twoją grupą docelową i ewentualnie jakie materiały będziesz testować.
© Clue Lab 2013