Clue Lab oferuje pełen zakres badań jakościowych i ilościowych realizowanych online i offline.
Jesteśmy zaangażowani i odważni badawczo, lubimy szukać nowych rozwiązań i pracować koncepcyjnie, nawet najtrudniejsze projekty przeprowadzamy szybko i sprawnie, a nasze rekomendacje są użyteczne dla biznesu.
Specjalizujemy się w obszarach:
Produkt
- ocena produktu na różnych etapach jego powstawania
- zagrożenia i potencjał
- testy smaku
- ocena opakowań
- badania cen
Marka
- wizerunek racjonalny
i emocjonalny
- pozycjonowanie
- relacja z konsumentem
Komunikacja
- reklama na różnych etapach jej tworzenia
- ocena skuteczności komunikacji
- komunikacja w sklepach
Konsument
- potrzeby
- motywacje i bariery
- satysfakcja
- procesy decyzyjne
- trendy
- style życia
- segmentacje
Jesteśmy ekspertami w badaniach realizowanych w miejscu sprzedaży. Od 2001 roku, współpracując z największymi firmami, poprowadziliśmy kilkadziesiąt tego typu badań.
Realizujemy:
- badania do celów Category Management
- badania dotyczące wybranych zagadnień takich jak ocena nowej wizualizacji, wybór najlepszego planogramu, efektywność promocji itp.
- badania typu Mystery Shopper