Clue Lab oferuje pełen zakres badań jakościowych i ilościowych realizowanych online i offline.

Jesteśmy zaangażowani i odważni badawczo, lubimy szukać nowych rozwiązań i pracować koncepcyjnie, nawet najtrudniejsze projekty przeprowadzamy szybko i sprawnie, a nasze rekomendacje są użyteczne dla biznesu.

Specjalizujemy się w obszarach:

Produkt

  • ocena produktu na różnych etapach jego powstawania
  • zagrożenia i potencjał
  • testy smaku
  • ocena opakowań
  • badania cen

Marka

  • wizerunek racjonalny
    i emocjonalny
  • pozycjonowanie
  • relacja z konsumentem

Komunikacja

  • reklama na różnych etapach jej tworzenia
  • ocena skuteczności komunikacji
  • komunikacja w sklepach

Konsument

  • potrzeby
  • motywacje i bariery
  • satysfakcja
  • procesy decyzyjne
  • trendy
  • style życia
  • segmentacje

Jesteśmy ekspertami w badaniach realizowanych w miejscu sprzedaży. Od 2001 roku, współpracując z największymi firmami, poprowadziliśmy kilkadziesiąt tego typu badań.

Realizujemy:

  • badania do celów Category Management
  • badania dotyczące wybranych zagadnień takich jak ocena nowej wizualizacji, wybór najlepszego planogramu, efektywność promocji itp.
  • badania typu Mystery Shopper

© Clue Lab 2013